معرفی اولین صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD دنیا توسط LG Display

هنوز مدت زمان زیادی از عرضه رتینا توسط آیفون و صدر نشینی آن در عرصه تراکم پیکسل نمایشگرهای موبایل نمی گذرد. ولی رقبا کم کم در حال عبور از این محصول جنجالی هستند. اکنون LG Display از جدیدترین صفحه نمایش موبایل 1080p HD خود رونمایی کرده است که پس از توشیبا (۴۹۸ پیکسل بر اینچ در صفحه 6‪.‬1 اینچی) بیشترین تراکم پیکسل را دارد. این صفحه نمایش ۵ اینچی که به زودی شاهد حضورش در بازار تلفن های همراه هوشمند خواهیم بود، تراکم پیکسل ستودنی و تاثیر گذار ۴۴۰ پیکسل بر اینچ را در اختیار کاربر می گذارد. 

نسبت ابعاد این نمایشگر 16‪:‬9 بوده و از تکنولوژی AH‪-‬IPS یا «IPS پیشرفته با کارایی بالا» بهره می برد که در کنار زاویه دید گسترده تر، سرعت پاسخگویی بالاتری هم داشته و روشنایی موثر بهبود یافته و بیشتری عرضه می کند. رزولوشن این صفحه نمایش ۵ اینچی هم 1920 در 1080 بوده و اولین بار است که کیفیت تلویزیون های Full HD به دنیای تلفن های همراه وارد می شود. 

این صفحه نمایش قرار است اولین نمایش عمومی خود را در SID 2012 Display Week بوستون که از ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) شروع می شود، پشت سر بگذارد. بهترین بخش داستان هم این است که صفحه نمایش فوق العاده ال جی از نیمه دوم سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد